Packning

Jag förstår verkligen inte vad jag brukade ha med mig i resväskan när jag var mindre. Det var alltid helt fullt och det var precis så de klarade vikt gränsen. Nu är det i princip tomt i både resväskan och handbagaget.
I handbagaget är det bara det klassiska som pass, biljett, kamera, mp3 och ett par badkläder. Ska packa ner den lilla datorn sen med. Och i resväskan är det bara 4 klänningar, 2 linnen, ett par shorts, underkläder, badkläder och nessecär med lite mediciner, schampo, solkräm, tandborste, parfym och lite smink.
Kommer verkligen inte på något mer vi behöver.
Badlakan är de enda jag kommer på men de hade vi tänkt köpa där nere.
Att det är så tomt är kanske för att jag är van att bara åka med handbagage nu mera. Så med två stora väskor som tillsammans får väga 20 kg, 5kg handbagage och 15kg i stora resväskan, som nästan är toma nu gör att vi inte behöver vara rädda över vikten på vägen hem även om vi köper massa där nere.
Jag ska bada för hela sommaren under våran vecka där nere då det inte vart speciellt många dagar med "badväder" här hemma i år. Och förhoppningsvis ska bonnbrännan försvinna ganska fort när vi väl är framme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0