Fynd

Jag har alltid sagt att när jag väl har haft råd med en systemkamera så ska jag spara till ett macro-objektiv, då jag älskar närbilder.
Som ny och utan någon kunskap om systemkameror visste jag inte att det finns ett filter som fungerar lite som macro. Antagligen inte riktigt lika bra men innan jag har lärt mig mer om inställningar och sånt lär ett sådant duga.
Och till det bästa!
Istället för runt 4000kr som objektivet kostar, så kostar filtret runt en hundralapp. Så det är något som ska beställas  så fort jag har pengar efter att ha köpt alla julklappar som ska köpas i år.

Kommentarer
Postat av: Patricia, Wiljas mamma & lillasyster i magen.

Tack så jätte mycket för ditt tips! Det kluriga är att några är från samma ip varje gång.. Men samma personer sitter inte vid samma data varje gång, så jag kan ju inte ta och spärra varenda IP nummer? Känns lite dumt. Och tror inte dom skulle göra nått åt det om jag försökte :/



Kramar!

2011-10-19 @ 09:18:59
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0