Tema fredag- färger

Hittade denna fotoutmaning då jag googlade runt för att se om det fanns någon mer sida som fototriss nu när jag har fixat mig en bra kamera och vill lära mig hur den fungerar. Och hur kul är det inte att få visa vad man själv har gjort.
Temat är färger och nu under hösten tänker jag fina lönnar med massor av färg. Men alla träd här har bara tråkigt blekt gula blad i år. Gult verkar vara det som finns runtomkring här så här kommer en gul trädbild.
Oftast brukar jag redigera mina bilder lite genom att fixa med kontrasten typ. Men har inte orkat göra något sånt nu och det kan vara ganska trevligt med oredigerade bilder ibland med =)
Fler bidrag finns här

Kommentarer
Postat av: 4U2

Naturen kan verkligen dekorera sig själv!

2011-10-21 @ 16:28:43
URL: http://4u2really.blogspot.com/
Postat av: Jah Hollis

Visst det kan bil fint med oredigerat också, naturliga färger.

2011-10-22 @ 17:49:50
URL: http://jahhollis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0