Allt har gått bra

Nu har jag kommit hem.
Hos tandläkeran gick det riktigt bra och jag behöver inte komma dit fören nästa år igen. Jag fick order om tandtråd och Flux så det inte ska bli något hål eller så mellan tänderna. Och visdomstanden såg ut att växa bra så den behöver jag inte göra något åt om den inte börja krångla.
I skolan hade vi en föreläsning/labb om kroppen där vi gick igenom lite organ och sen fick vi göra massa olika "labbar". Tillexempel var att hälla upp vatten i ett glas från en tillbringare med ögonbindel och peka på en sak långt borta när man kollade med båda ögonen och sen fortsätta peka likadant men bara kolla med ett öga. Det öga som fortfarande hade fingret på samma grej var dominerande eller vad hon kallade det för.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt och sen imorn blir det att sätta fart med sagan vi ska skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0