Helg

Började dagen med att åka in till skolan för att gå på en föreläsning om intervjuer. Det kändes ganska meningslöst med 1.5 timme till det när det bara var ca 2 små frågetecken man hade om uppgiften.
Men jag han iväg och shoppa lite med. Blev en ny mysig stickad hösttröja och två nya linnen. Sen blev det lite frukt och grönsaker som fick följa med hem. Känns som att det var länge sen vi hade ordentligt med grönsaker hemma nu. Hoppas på att de hinner bli uppätet innan det blir dåligt.
Nu sitter jag hemma och bara väntar på att min älskling ska sluta jobbet och komma hem. Ska bli riktigt skönt med helg nu.

Kommentarer
Postat av: Patricia, Wiljas mamma & bebis i magen.

Oj det är väldigt olika! De flesta är nog från systemen. Men jag redigerar dom och får dom sådär suddiga och känslan av: Gammalt. Är inne på de nu, tycker det är fint i bloggen. Men sparar alltid orginal-fotona.

Skillnaden mellan i datorn och bloggen är faktiskt jätte stor! :/



Tänkte du på nått speciellt?

2011-09-22 @ 23:46:25
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0