Läger

Imorgon är det dags för en liten miniresa.
Den här gången med skolan.
Vi ska nämligen på läger och lära oss om djur och växter som är vanliga i Sverige
och som barnen i förskolan kan ha frågor om.
Jag själv tycker att det ska bli ritkigt roligt och jag hoppas att dom flesta andra
blir av med sina negativa tankar om det när vi väl är där.
Vi ska sova en natt i vindskydd eller tält, finns tydligen något loft man kan sova på med.
Men dom flesta verkar ha riktigt svårt för att sova hemifrån. Måste tillägga att det är personer
från 20 till upp mot 45 och nästan alla har samma negativa inställning till detta.
Är det verkligen så farligt att sova borta en natt?
Jag ska försöka ta massor med bilder och hinna uppdatera när jag är där.
Bara att hoppas på att det finns någon teckning på mobilen så det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0