Livrädd

Min älskling var iväg och spelade tv-spel igår och skulle sova kvar där. Tanken var att jag skulle ta bussen och möta honom halvvägs till marknaden idag. Men istället vaknade jag livrädd runt halv 6 av att någon höll på med en nyckel i ytterdörren. Då var det älsklingen som bestäms sig för att åka hem då han de var hos hade katt och älsklingen är allergisk. Superglad blev jag att han kom hem men måste säga att det var riktigt läskigt. Sen var det i alla fall marknad som gällde och efter det gjorde jag min barn intervju. Nu har jag suttit i 2-3 timmar och skrivit på de uppgifter som ska in på tisdag. Hoppas på att det ska vara klart imorgon och att jag kanske kan slippa åka in till skolan på måndag och tisdag då jag kanske har möjlighet att jobba. Men det är inget som är säkert än.

Kommentarer
Postat av: CIna

Jag hade också blivit jätte rädd om ngn höll på med dörren så...ryser

Ska du vara med på fototrissen den här veckan?

Ha det gott

2011-09-26 @ 19:36:38
URL: http://gizmopojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0