Långt och tråkigt inlägg om ingenting

Idag vaknade jag med en riktigt ordentlig huvudvärk. Kom ganska snart ihåg att jag skickade med alla våra ipren med älsklingen till jobbet när han började bli dålig.
Men tillslut hittade jag en som låg i min väska jag brukade ha till skolan.
Huvudvärken började försvinna och jag tänkte gå en liten sväng med kameran i vårvädret. Så blev det inte då vädret tyckte att jag lika gärna kunde stanna inne en dag till.
Det började vräka ner massor av snö och nu ligger det ett litet lager snö där ute igen. Jag som bara ville ha lite sol och ett par plussgrader.
Hoppas på bättre väder imorn, för nu börjar jag må bra igen.

Annars har jag packat en låda till och skickat iväg en jobb ansökan.
Imorn ska jag försöka få iväg någon mer ansökan och packa någon mer låda. Det är trots allt inte långt kvar till flytten och det är inte roligt att stressa dom sista dagarna innan allt ska flyttas.


Ska be älsklingen att köpa med lite frukt hem, är riktigt sötsugen just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0