Massor av bilder

Har suttit mesta delen av dagen och försökt sortera massor av bilder.
Sen jag skaffade min systemkamera har jag haft ett riktigt bra mapp system, men innan det har det varit ca 6 år av kaos.
Varje bild finns i 2-3 olika mappar och allt i en stor gröt utan logik bakom. Totalt onödigt med plats och det går verkligen inte att hitta det man vill ha. Men nu har jag nog lite bättre ordning även om jag inte är helt klar med sorterningen. Här kommer ett par riktigt gamla bilder tagna med en gammal mobil.




Kommentarer
Postat av: Cina

Värme och blomster... Mmmm, tar ett tag till innan man kan ta såna foton igen.

2012-02-11 @ 19:23:57
URL: http://gizmopojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0