5 år idag

För 5 år sen vid kl 11 var första gången som jag träffade min älskling för första gången.
Pappa körde mig hem till honom och det kändes som en halv evighet att åka dit, antar att det mest berodde på att jag inte riktigt visste hur långt det var dit. Sen satt vi och fikade med hans föräldrar ett tag innan pappa åkte hem ett tag. Två filmer hann vi se innan jag blev hämtad igen, Torkel i knipa och Austin Powers.

Efter det var jag där varannan helg när jag åkte ner till pappa.
Under sommaren flyttade jag ner till pappa för att börja i gymnasiet här. Under dom tre åren bodde jag större delen av veckorna hemma hos honom. Och när jag hade en månad kvar av gymnasiet flyttade vi ihop i våran första lägenhet. Och nu har vi bott i våran nuvarande lägenhet i lite mer än ett år. 

I 5 år har vi stått ut med varandra och det känns som att det kommer att bli många många fler.

Ska kanske skriva med att vi "träffades" på internet bara någon vecka innan vi träffades på riktigt.


Kommentarer
Postat av: PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Haha! :D jag skulle faktiskt bli jätte chockad! Man har ju ändå relaterat till lillasyster nu. Hade vi bara gjort ett vanligt ultraljud och fått höra: flicka, så hade jag väl varit lite sådär misstänksam! men nu såg vi ju 'down under' på 3D ultraljudet, och såg allting klart & tydligt! så de råder inga tvivel om vem pyret är :) Kram!

2012-02-03 @ 13:56:05
URL: http://mammasangel.blogg.se/
Postat av: plumeria

FÖrhoppningsvis kommer det vara ni i fleera år till! :)

2012-02-03 @ 19:49:30
URL: http://plumerias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0