Regn-Snö-Regn-Snö-Regn

Inatt snöade det igen och plogbilen var ute i morse. Någon timme senare hade snön regnat bort igen.
Jag valde att gå ut idag med för att se om jag kunde hitta någon annan väg runt sjön.
Det gjorde jag, det blev en runda på 5 km som tog en timme med inräknade stop för att fota lite.



Självklar började det regna lite när jag kommit ut med det slutade ganska så snart.





Hittade en översvämmad båt som antagligen inte varit använd på riktigt länge.



I skogen kan man hitta nästan vad som hellst känns det som. Tyckte det såg lite kul ut med något slags motor mitt i skogen bara sådär, men antagligen finns det en anledning till att den står där den gör.



Känns som att det är tur att elskåpet eller vad det är sitter så högt som det gör.



Mulet och tråkigt har det varit hela dagen men kändes ändå bra att äntligen ha börjat kolla runt hur det faktiskt ser ut här, efter att nu ha bott här i lite mer än ett år

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Kul att du är med och tävlar :D

Haft en bra dag? :)

2012-01-05 @ 19:52:32
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0