Snabbt och smidigt

Idag har jag varit iväg till skolan och hämtat lite papper. Passade på att gå en snabb sväng med kameran med medans jag väntade på att vi skulle åka hemåt igen.
Först såg jag massor av duvor i alla möjliga olika färger.
Sen hittade jag lite änder
Sen en frusen och vilsen kanin
När jag kom hem hade mitt paket kommit som jag beställde 19.00 igårkväll, snabbt och bra gjort av dustin.se tycker jag.
Däremot kändes det riktigt bortkastat med en sån megalåda för en mini sladd.. Och inte har jag fått hårddisken att fungera med hjälp av den heller.. Verkar helt enkelt som att jag får vänta tills vi skaffat ny dator..

Kommentarer
Postat av: Julia

-jag mår bara bra!:)

VAD GÖR DUDÅ?!:D

2012-01-14 @ 21:35:55
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: Julia

-vet faktiskt inte;)

2012-01-15 @ 00:56:32
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0