Vår(!?)städning

Det har inte blivit någon promenad idag, alla fall inte än och snön är borta igen.. Men däremot har har jag börjat med en ordentlig vår(!?)städning här hemma. Har hunnit köra en diskmaskin och plockat undan och damsugit i vardagsrummet och nu håller jag på och dammar av alla svarta möbler som nu ser grå ut. Till och med tvn har blivit ordentligt rengjord med specialmedel. Så när allt är klaart här inne så blir det bara att fortsätta i köket. Ska försöka plocka ut allt ut skåpen och torka av och fixa, moppa golven behövs med. Och hinner jag inte med allt idag så kan jag ju alltid fortsätta imorn. Men skulle vara skönt att ha det klart innan älsklingen kommer hem.
Igår lyckades jag somna i soffan när han kom hem så ska försöka vara lite mer social idag. 

Så fort jag får igång hårddisken så kommer det fler bilder..

Kommentarer
Postat av: Cina

Ska ta min städning imorgon.. Nu håller jag på att packa ner julen.

2012-01-11 @ 15:30:27
URL: http://kamerastunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0