Nytt och fräsht

Idag tog jag lite nya fräscha bilder
som
bevisar att allt inte behöver vara just nytt och fräscht för att vara vackert.



En bukett vissna blommor, i det här fallet tulpaner, kan vara riktigt vackra.



Endel personer ser bara det som finns precis framför en, de ser det yttre och dömmer efter det.
Det ger självklart ett första intryck.



Men om kollar man lite längre och nogrannare kanske man ser något i bakgrunden som är minst lika vakert.



En vissen tulpan är i mina ögon nästan vackrare än en nyutslagen tulpan.


(Bilderna är minimalt redigerade, endast en liten fix med kontrasterna.)

Kommentarer
Postat av: Samuel

fina bilder! :) hoppas du får en bra helg :) titta gärna in på min blogg och ställ mig en fråga ! :D

2012-03-02 @ 09:18:56
URL: http://staffi.blogg.se/
Postat av: natalie

sv; aa så sööt!

håller med om att allt inte behöver vara nytt för att bli grymt på bild

2012-03-02 @ 10:40:34
URL: http://lavendelmos.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0