Skön känsla i magen

Idag var min sista dag på jobbet. Måste säga att det kändes lite tragiskt att jag inte vet om jag kommer att jobba mer där. Men alla tog mitt nummer och sa att dom skulle ringa om någon blev sjuk och det behövs någon som kan hoppa in, så det känns riktigt bra.

När jag kom hem hade jag ett volontärs uppdrag att ta tag i från Naturskyddsförreningen. För att hjälpa dom att sammarbeta med skolorna runt om i landet.
Det gick fort, ca 3 timmar.
Det känns riktigt bra att ha gjort något vettigt i alla fall.

Och imorn kommer äntligen min älskling hem från att ha varit i Spanien i nästan två veckor. Ska blir riktigt skönt att få hem honom.



Slänger med en liten ego bild för en gångs skull ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0