Inspiration

Idag fick jag ett mail om att jag kommit in på en kurs om bildredigering.
Superglad är jag då jag tycker sånt är sjukt roligt, men kan otroligt lite om det.

Så nu hoppas jag på att jag snart får mer inspiration att fota mer och att bilderna blir riktigt bra i slutänden.
Det har ju tyvätt inte blivit mycket fotat senaste tiden.
Detta beror dels på att jag jobbar när det är ljust och fint ute och att jag inte riktigt haft någon riktig inspiration här inne i byn. Det var lättare att hitta roiga saker att fota när man hade skog och sjöar precis utanför dörren.




Bjuder på en bild från förra vintern, tagen bara ca 200 meter från där vi bodde då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0