Bra dag idag =)

Som jag trodde blev detta en riktigt bra dag.
Jag gick upp i tid även om jag egentligen kan sova ett bra tag på dagarna. Halv 7 har jag börjat ta mig upp i veckorna och kollar på Vakna med the voice, och nu när jag gjort det ett tag så är det mycket lättare att somna på kvällen. 
Sen åkte jag med älskligen in till huvuddelen av kommunen och gick runt och fotade änderna i en timme ungefär. 
Sen blev det att gå på arbetsintervju för ett helg jobb.
Och om jag inte förstod det hela helt fel så kommer jag lite längre fram i år (kanske någon månad framåt) få jobba 2 helger i månaden vid de konserter som är här. Kommer skriva mer om det när jag vart där första gången. 

Här kommer 3 av de 583 bilderna jag lyckades ta idag. Och jag måste säga att det inte är lätt att välja.






Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Nu ligger vinnaren av en personlig almanacka uppe, kika in för att se om just du vann :D

2012-02-01 @ 19:34:30
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Nu ligger vinnaren av en personlig almanacka uppe, kika in för att se om just du vann :D

2012-02-01 @ 19:44:21
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0