Blomma



Idag fick jag ett par blommor som nu står fint bredvid tvn. Annars så går dagarna mest åt till att få iordning på lådorna som är kvar att packa upp. Idag har jag kommit riktigt långt tycker jag.
Imorn ska vi iväg till tippen och slänga 2 ofungerande cyklar, en möglig grill, massor av tidningspapper och en hel del kartonger.
När det är gjort kommer det se mycket bättre ut här hemma.

Sen behöver vi som sagt få tag på mitt skrivbord och köpa en bokhylla för att få iordning på dom sista hyllorna. Detta är tänkt att vi ska fixa i helgen.
Sen ska jag försöka ta nya bilder på lägenheten när allt är lite mer på plats och inte lådor överallt.

Det är mycket vi vill köpa och byta ut för att fixa här hemma men det får vänta tills jag hittat mig ett jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0