Vardagsrummet

Här kommer lite bilder på hur vardagsrummet ser ut nu.





Min nya dator hörna, lite bekvämare än den förra. Hörnet jag stått vid och fotat dom två första bilderna är helt tomt förutom det lilla bordet jag hade datorn på. Missade att få bild på de hörnet, men det är tänkt att det ska upp en fotölj eller något där sen. Bild på de kommer när det väl hamnat något där.







Nu känns det som att vi börjar komma iordning ganska så bra, även om det är mycket vi vill fixa.
Men de kommer när jag väl fått ett jobb så vi har lite extra pengar att köpa de vi vill ha där det är tomt, lite nya gardiner och sånt lär också komma då.

Idag ska jag ta tag i badrummet och nästa vecka ska jag fortsätta med köket och sovrummet. Vi behöver fortfarande åka någon vända till tippen med mer skräp så vi får lite plats i förrådet. Just nu tar skräp upp nästan hälften av all plats där inne.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Har just nu en grym tävling på min blogg där du kan vinna ett hemligt smyckespaket med ett antal smycken. Reglerna är enkla och om du vill vara med, hittar du tävlingen här ↓

http://byyemelie.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-ett-hemligt-smyckespaket-fran.html#comment



Kram/Emelie

2012-03-30 @ 15:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0