Roligt

Riktigt kul att det faktiskt är personer som tittar in även om det står ganska så still här fortfarande. Fick en kommentar om att jag borde installera om datorn men eftersom det är hårddisken som inte vill starta alls så är det något svårt. Och jag vill inte installera om något fören jag vet om det går att få ut bilderna som ligger där. Så när jag fått lön denna månad så ska vi köpa en ny dator. Och förhoppningsvis så är det nätagregatet i datorn jag har nu som blivit dåligt så hårddisken inte får tillräckligt med ström så första grejen att testa blir om hårddisken startar i nya datorn sen. Nu är det förövrigt snart dags att gå till jobbet. Och när jag kommer hem ska jag försöka ladda upp några mobil bilder iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0