Utmaning

Jag har fått ett par frågor att svara på och varför inte =)

1. Vad skulle du våga dig på om du visste att du inte kunde misslyckas?

Jag skulle vara med och göra en av alla de otroliga naturfilmerna som visas på animal planet och liknande.

2. Vad är din passion?

Måste nog svara djur och natur på det =)

3. Vad inspirerar dig i din vardag?

Alla underbara barn på jobbet.

4. Vad är du mest tacksam för?

Att jag mår bra, har en underbar sambo och att vi kan bo så bra som vi gör 

5. Behandlar du kärlek som ett substantiv eller ett verb?

Oj jag skulle nog vilja säga att jag ser det lite som ett adjektiv som beskriver mängder av känslor och händelser

6. Vad är en sak som du tänker på som alltid får dig att le?

Just nu måste det nog vara alla trevliga "likes" jag får till mina bilder jag lägger upp på internet som andra kan kommentera

7. Hur ger du din själ näring?


Ge själen näring, så har jag nog aldrig riktigt tänkt men skulle gissa på att det skulle kunna vara en riktigt mysig skogsrunda med kameran

8. Gör du nya misstag eller bara samma som du redan gjort?

Jag hoppas på att jag inte är en person som upprepar samma misstag för många gånger

9. Har du upptäckt vad din uppgift i livet är?

Det är svårt att säga att jag har hittat min uppgift i livet då jag bara är 21 år och förhoppningsvis har otoligt många år kvar att hitta på saker under. Men just nu bara älsklar jag att vara i förskolan, samtidigt tror jag att jag kommer prova många olika saker och kanske är det något av det som blir min "uppgift i livet"

10. Vad gör något vackert?

Svårt att beskriva då jag kan tycka många olika slags saker är vackra. Tänker natur och märker att jag faktiskt tänker på foton, vad för foton jag tycker är vackra.

11. Hur hittar du lyckan?

Att hitta på något med min älskling gärna resa iväg eller ta en promenad eller helt enkelt bara åka iväg och bowla med några kompisar.


Hoppas det inte blev helt värdelösa svar Andie =)


(mobilbild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0