Godisbord

Snart är det jul och det betyder att det snart är dags för våran tradition: Godisbordet.
Vi dukar ett helt bord med godis mest hemmagjort men en hel del köpt med. Sen är det bara att äta tills man mår illa. När ingen orkar mer är det bara att plocka ihop en påse att ha till senare utav det som finns kvar.
Idag gick jag och köpte ett bidrag
Sen köpte jag ett par vinterskor då det är hål i dom jag har, vilket blir riktigt blött så fort det är lite fuktigt ute..
Efter att ha läst två böcker i Egypten som var kvarlämnade på hotellet av andra som inte ville ha böckerna längre så har jag nu köpt en ny bok idag. Läste ut den andra jag valde på hotellet (vansinne) igår.
Passade på att försöka ta några bilder på snön med, då man inte vet hur länge den stannar..

Kommentarer
Postat av: Denize - Ensam morsa till E&E i Spanien - Foto

svar: Tack så mycket =)

Jag använder "Noise" i Photoshop.

2011-12-21 @ 16:22:35
URL: http://denize.se
Postat av: Cina via Gizmo

Fina vinterbilder. Man vill verkligen inte att det ska smälta bort igen innan jul..

2011-12-21 @ 16:36:32
URL: http://gizmopojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0