Teknik

Är det verkligen så att tjejer är riktigt ointresserade av teknik?
Idag så krävde våran tv en kanalsökning för att kunna få tillgång till kanalerna igen då hyresvärden uppdaterat något.
På facebook läste jag om flera som inte kom åt kanalerna med samma hyresvärd, men då visade det sig att ingen visste hur man gjorde en ny kanalsökning. Det är en sak att göra en kanalsökning och en annan att kunna göra en lista med bara kanalerna man kan se. Men jag trodde faktiskt att folk kunde göra kanalsökninger. Så fel jag hade.
Att det inte är överdrivet många tjejer som är lika teknikintresserade som jag är kan jag förstå. Men att man inte ens lär sig grundfunktionerna på sin tv?
Jaja jag gjorde iaf min kanalsökning så fort kanalerna slutade fungera och har nu massor med kanaler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0