(O.o) ?

Bestämde mig att stanna kvar i skolan och ta sena tåget för att slippa åka in och fixa referenser till nästa uppgit imorgon. Det regnade och var allmänt tråkigt väder men vi tog oss en tur på stan innan vi satte oss med arbetet som ska in på fredag.
När jag väl klivit av tåget och gick hem såg jag något jag aldrig hade trott att jag skulle få se, även om man har sett folk med konstiga vanor på tv.
Mitt i skogen kommer en man gående, i MORGONROCK, FLIPPFLOPPS och en MÖSSA.
Hur udda är inte det när regnet öser ner och det är ruggit kallt ute. Sommarvärme och vid en badplats hade de inte sett så konstigt ut, men en sånhär dag i skogen =/
Jaja nu är jag i alla fall hemma och maten står i ugnen och älsklingen är snart hemma från jobbet.

Kommentarer
Postat av: Mamsen odh Gizmo

Någon senil som travat iväg från hemmet?

2011-10-20 @ 18:48:47
URL: http://gizmopojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0