Otur

Igår så var tåget 1 timme och 26 minuter försenat så jag kunde lika gärna kunnat sitta kvar i skolan och tagit 7 tåget hem. Känns bra att problemen börjar redan innan frosten.
Idag åkte jag in till skolan för att köpa en begangnad bok. På väg till skolan regnade det något otroligt och bilarna sket i allt och körde på.
Fick en hel vattenpöl (började nästan se ut som en mini sjö) över mig för att den inte kunde hålla en halvmeter åt sidan trotts att det inte var några andra bilar där. Så sjöblöt kom jag till skolan, köpte boken och kännde att det var riktig tur att jag inte skulle sitta hela dagen i skolan med genomblöta kläder i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0