Får se om den stannar

Har precis varit och köpt en system kamera, 500kr dyrare än tänkt men tydligen är det inte samma pris på alla olika MediaMarkt men men.. Får se om den stannar, kommer inte öppna den fören jag kommit hem och trippel kollat att allt stämmer som jag tänkt med pengarna resten av året.
Passade även på att köpa en present till min älskling som fyller år nästa lördag. Men antagligen får han de redan nu i helgen.
Annars är det ganska mycket i skolan just nu. Våran saga ska vara klar på måndag och på tisdag ska våran fältstudie (tror jag dom kallade de) vara klar och på fredag är det art tenta.
Så antagligen kommer det inte hinnas med så mycket fotande i alla fall den här veckan som kommer. Men vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0