Inte som tänkt

Idag skulle jag vara hemma och plugga och skriva på sagan. Men det blev att åka till Borås för att kolla om det finns någon box till tvn som man kan ha vilket programkort som hellst. Men enligt elgiganten finns det inte i alla fall. Sen var jag iväg och klipte mig, blev lite förändring. Lugg har jag numera, får se hur lång tid det tar innan jag vänjer mig. Men något irriterande är det när man säger att man inte vill ha håret platt (har naturligt ganska vågigt hår) och ändå gör dom det platt och bara en liten lock i topparna typ.. Tyckte det såg bäst ut när det bara var torkat, så det blir att tvätta håret ännu en gång idag för att få det bra tills imorgon.
Sen hade jag tänkt åka hem för att plugga eftersom jag inte gjorde det på förmiddagen men då var klockan så mycket att det inte gick något tåg fören 5 så gick på en av våra föreläsningar för att fördriva tiden tills jag kunde åka hem.
Dagen blev inte som tänkt men ganska bra i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0