Onsdagen

Dagen för hemresa men vi han med lite bad och sista minuten shopping.
Prutade till mig ett par skor till älsklingen och en väska till mig själv.
Samtidigt som det kändes lite skönt att åka hem så ville man ändå stanna några dagar till. 10 dagar hade varit lagom en vecka är för lite och två veckor för mycket enligt mig, iaf till ett sånt här ställe med den värmen.
Väl framme i Sverige igen så försvann en väska för älsklingens familj och sen ville inte bilen starta så där var vi mitt i natten och försökte komma hem. Det tog någon timme extra men hem kom vi tillslut iaf.

Kommentarer
Postat av: Cina via Gizmo

Nu har jag läst igenom eran resa.. Bortsett från värmen så verkar det som att ni hade det riktigt bra.

Fina bilder.

2011-09-07 @ 00:51:52
URL: http://gizmopojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0