En lång och riktigt trevligt lördag

Lördagen började med att vi gick upp tidigt och åkte iväg till påsk-skyttet. 
Jag, älsklingen och våran granne blev lag "heffaklumparna" och kom 2a av 15 lag tror jag det var.
Efter det åkte vi hem och tog det lite lugnt innan vi åkte iväg till älsklingens föräldrar för lite påskmiddag tillsammans med grannarna. När vi hade ätit upp så var det ordnat lite lekar.
Det var allt från att lägga puzzel till att slå i långa spikar i en huggkubbe. När vi klarade en utmaning fick vi en bokstav där det slutliga ordet beskrev vart vi skulle leta efter våra påskägg.

När vi kom hem så blev det lite wii spelande (mario party) med älsklingens kusin och hans tjej. Efter ett tag kom grannen över med 3 kompisar, där 2 gick ganska så fort. Men vi som var kvar "lekte" charader ända tills 2-3 på natten. Sen var det dags att sova.

Det hände så mycket hela tiden att kameran tyvärr aldrig hann komma fram.

Sen har jag hunnit att bli förkyld så jag sitter mest och snorar mig igenom dagarna just nu och hoppas det är helt över tills på fredag.
För igår fick jag ett riktigt roligt samtal, jag börjar Jobba på fredag.
Efter 3 månader utan att ha fått ett endaste öre ska det blir riktigt skönt att kunna börja bidra lite igen här hemma. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0