Oj vad hände här

Här har det vart riktigt tomt ett par dagar!
Jag har tro det eller ej inte suttit vid datorn på 4 dagar.
Och inte har blogg.se kommit med en app till android än, inte vad jag sett i alla fall..
Det har hänt ganska mycket dom här dagarna, men tyvärr har det inte tagits några bilder.
Så när älsklingen har tagit sig till jobbet om några timmar så ska jag försöka starta upp stora datorn och skriva lite om vad som hänt dom här dagarna.

(Sitter just nu vid älsklingens mini laptop utan några bilder och riktigt jobbig storlek på både tangentbod och skärm.)

Kommentarer
Postat av: william

söt header:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Rapunzel" modell bilder som jag har tagit på Tove:D

2012-04-11 @ 11:27:10
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0