Fynd

Idag har jag vart iväg till stan för att köpa en datormus. Men den jag ville ha fanns inte inne.
Istället blev det ett par nya skor.
Jag har ganska länge letat efter ett par vettiga "vandrings skor" till ett bra pris. Men dom har alltid kostat över 1000kr och det har inte riktigt varit aktuellt till det priset.
Men idag hittade jag ett par som jag gillade som från början kostade 1299kr, nu var det rea och dom kostade 699 istället.
Köpte man dessuton 5st rea produkter så fick man 50% rabatt på det totala rea priset.
Jag hittade att det var rea på ansiktsfärg (19kr/st) så jag tog 4st såna och fick betala ca 380 för allt tillsammans. Man får ju inte vara dum ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0