Glasögon

Idag tog jag mig ut ur lägenheten för att fördriva tiden lite.
Jag passade på att göra en synundersökning. Titt som tätt så tycker jag att det blir "blurrigt" när jag kollar och sen går det över efter ett litet tag, dessutom har jag ont i huvudet ganska så ofta.
Det visade sig att jag har något litet brytningsfel, inte mycket men ändå märkbart.

Jag har alltid trott att jag har riktigt bra syn, men efter att ha kollat och läst genom deras "klipp och klistra" glasögon så förstår jag att jag fatiskt inte alls har så superbra syn ändå.
Att så lite kan göra så mycket!

Nu har jag fått låna med mig ett par bågar hem för att prova och känna efter lite.

Just nu lutar det åt att det blir något i den här stilen



Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0