Här har det hänt massor

I söndags stod vi flaggvakt på en cyckeltävling, kommer lite bilder därifrån längre ner (dock inte på några cyklar).

Sen har jag och min älskling varit på en mini semester i Göteborg.
Vi började med att åka till Gekås och köpa lite pussel som jag ville ha sen åkte vi till stranden i Varberg, men det blev mulet och tråkigt så vi fortsatta till Göteborg ganska så snabbt.
Framme i Göteborg gick vi en sväng på Liseberg, kan säga att jag är en riktig fegis som inte åker något så det blev lite mat och spel istället. Efter det gick vi och fick vårat rum på hotellet som vi bokat. Otroligt mysigt var det måste jag säga.
Vi gick en sväng på stan och jag köpte en mysig kofta för att sen fortsätta till Olearys där vi tänkte äta. Men jag har nog aldrig någonsin varit med om så dålig personal som där, ingen service alls. Så vi gick på bio istället och åt oss mätta på popcorn ;) innan vi gick till hotellet för att sova.

Andra dagen började med en super najs frukost buffé för att sen gå på Universeum (bilder därifrån kommer någon dag när jag hunnit gå igenom dom bilderna.
Efter ett par timmar där så åkte vi till Ikea och köpte bl a en spegel och matta till hallen innan vi åkte hem.

Riktigt mysigt har vi haft det den här veckan och imorn ska vi iväg på födelsedags fest.

Här kommer lite bilder som jag tog vid cyckeltävlingen













Kommentarer
Postat av: Patricia

ååh vilka fina bilder!!
vad har du för kamera? :)

Svar: Tack =) Jag har en Canon 1100d, ingen super systemkamera men den fungerar helt okej för vardagsbilder =P
emeliekindbladh.blogg.se

2012-08-20 @ 14:09:53
URL: http://dressyrtjejernas.blogg.se
Postat av: Mia

Riktigt fina bilder måste jag säga.! Helt sjukt vad duktig du är.

2012-09-24 @ 13:10:32
URL: http://miasnews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0