Dåligt

Nu har det vart riktigt dåligt med inlägg, men med förkylning är jag inte allt för pigg och försöker lägga den lilla energi som finns på andra saker som behövs göras.

Igår var jag i alla fall på arbetsintervju, får svar senast på torsdag så de ska bli lite spännande. Övriga tiden igår så var jag ute och gick ett par timmar för att lokalisera mig lite i våran nya lilla by. Sen vandrade jag vidare till älsklingens jobb och hjälpte till med det sista där. 
Jag lyckades även få en av chaufförerna att gå med på att köra vårat flyttlass och hjälpa till (min älskling jobbar för övrigt på lastbils terminal).
När vi väl kom hem så gick vi direkt och la oss, kom nog hem straxt innan 22. Sva behövs när vi båda är förkylda.

Idag har jag mått något sämre än igår. 
Började dagen med att kolla lite på tv, Vakna med the voice och sen kollade jag lite när dom skulle pressentera lilla prinsessans namn. Estelle som det blev tycker jag i alla fall är ett riktigt fint namn och jag tycker det är riktigt kul att det inte blev något av dom klassiska namn som alla trott att det ska bli.
Sen körde jag igång en diskmaskin, en tvättmaskin och tog fram dammsugaren i vardagsrummet vilket verkligen behövdes.
När tvätten var kvar och instoppad i torktummlaren så lyckades jag somna i ca 2 timmar. Det var planerat att sova ett litet tag då jag hade riktigt ont i huvudet och ipren inte hjälpte.
Sen upp igen och i med ny tvätt i maskinen och sen tog det inte lång stund innan älsklingen kom hem igen efter ett mega pass på 12 timmar, 13 timmar om man räknar in lunchen. Så går det när alla som är lite snoriga ska gå hem. Men här går han till jobbet trots att han är ordentligt förkyld.

Långt och tråkigt inlägg men det är så mina senaste dagar har sett ut.




Kommentarer
Postat av: Nibras - Drivet eget företag som fotograf

Fina foton!

2012-02-26 @ 19:00:08
URL: http://nibras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0