Irriterad

Sitter här hemma och har laddat hela dagen för att sitta och kolla på Super Bowl som vi brukar göra varje år.
6an brukar visa det så att hela Sverige med tv ska kunna se det, men så verkar det inte vara i år. Tv10 och Viasat fotboll HD två kanaler som jag tror att det inte är speciellt många som har är de enda som jag hittar som visar det. Så världens största tv händelse som ses världen över kommer inte att visas för alla som vill se det i Sverige. 
Här har jag suttit och väntat ett år på den här matchen och så visar det sig att jag inte kommer få se det.. 

Kan bara säga att jag är sjukt irriterad och arg på Viasat just nu som är sämst med sin information.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0