Sjuk

Dagen började riktigt bra. Kände mig ordentligt utvilad, fint väder och arbetsintervju inbokad till torsdag.

Senare fick jag reda på att jag vunnit i en tävling, mer om det kommer när priset landat i brevlådan =)

Nu är klockan inte ens 21 och jag känner att jag skulle kunna sova nu.
Började få ont i halsen och började äta halstabletter på en gång, men på bara en timme blev det mycket sämre.
Högra sidan av halsen känns helt tjock och det gör ont ända upp i örat. Känns inget på vänster sida, lite konstigt. Tor att febern är på väg med då jag fryser mer nu än jag gjort resten av dagen och börjar få ont i hela kroppen.
Så nu vill jag bara vara bra nog tills torsdag så jag kan gå på min arbetsintervju.



En varm kisse liggande på fötterna nu hade inte vart fel. 
Men idag har jag lovat att det absolut inte kommer bli någon katt hem till oss. Inte för att de var tänkt något sånt alls. Men älsklingen kom hem med superjobbig astma idag. Den slog inte till fören han var ute och jobbade i kylan idag. Annars brukar det bli värst dagen efter att ha vart hemma hos någon med katt, men kylan gjorde det värre idag istället.

Så nu är det snart dags att bädda i soffan och somna framför en film och hoppas på att vi mår bra imorn.

Kommentarer
Postat av: Bodypalace

=)

2012-02-21 @ 09:47:10
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0