Hoppas det går bra imorn

Det känns som att det kommer att bli en riktigt bra dag imorn. 
Men det är något som vi märker imorn.

Plockat undan, dammat, damsugit och moppat golven är det jag hunnit med i vardagsrummet, hallen och badrummet idag. Så nu är det bara köket och sovrummet som ska städas ordentligt innan det är riktigt rent och fint här hemma igen. 

Nu ska jag vänta på att min älskling kommer hem från jobbet så vi kan äta lite och kolla på tv. Nu när nästan allt är färdigstädat så finns det i princip inget alls att göra.. Känner att jag behöver hitta på något utanför lägenheten men samtidigt vill jag få vara hemma en helg efter att ha sovit borta dom senaste helgerna efter nyår. 
Men antagligen blir det att åka på bio på lördag för att fira att det är en speciell helg och att åka bara vi två ska bli mysigt eftersom vi har varit hos någon eller någon hos oss så många helger bak jag kommer ihåg nu. 
Självklart är det trevligt att umgås med folk och jag brukar vara med och föreslå att vi ska göra något men ibland är det skönt att bara få vara ensamma hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0