Inga experter på expert

Idag har vi varit iväg till en kompis till älsklingen och spelat lite tvspel. Har därför varken uppdaterat eller rotat något. Fick för övrigt en riktigt bra kommentar från en av dom som jobbade på expert idag. Jag frågade efter en y grenad usb sladd som jag behöver för att försöka få igång min hårddisk. Han svar blev "du får gå till en riktig datoraffär". Experter kan dom inte kalla sig iaf. Tror jag förklarade minst 5 gånger vad jag menade och hit den såg ut och att det skulle vara en hona och två hakar och ändå kom han bara med den ena usb hubben efter den andra innan kommentaren. Så jag får helt enkelt beställa en från internet. Men hade vart smidigt att slippa leveranstider och sånt krångel. Men vill ju få tillgång till mina bilder och kunna lägga in alla nya bilder dit, så det är bara att fixa och hoppas på att det fungerar. Nu är det dags att försöka sova lite i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0