Tomt

Här har det inte hän mycket och alltså blir det ganska tomt på inehåll här.. Orkade inte riktigt fortsätta med det som var kvar på listan av att göra från igår, utan har bara latat mig hela dagen.. Men imorn ska vi iväg på firmafest och lite sånt så då blir det nog inte så mycket här heller då vi åker hemmifrån runt 11 och kommer inte hem fören på söndag igen.
Först blir det lite lunch på restaurangen älskligen och hans arbetkamrater brukar äta lunch, sen ska jag gå bort till Jim och sitta och spela tv-spel med han och Erik medan älsklingen är på möte, sen blir det lite förfest där innan det är dags att gå över gatan där alla ska äta middag och där själva festen är.. Sen är det bara att korsa gatan igen för att spela lite mer tv-spel kan jag tänka mig, och sen sova.. Tror det kan bli en riktigt bra dag =)

Kommentarer
Postat av: Jasmin - Drömmen om att bli en designer och är Halmstads största blogg.

Hejsan sötis hur har din dag varit hittills? :)

Checka gärna in min kategori "jag syr" och tyck till! :)

2012-01-22 @ 15:12:12
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0