Bildlöst

Det får bli lite kort och bildlöst här idag.
Har inte hunnit spciellt mycket idag, först var jag med älsklingen och såg till att han fick klippa sig så han slipper ha mössa nu när det är så varmt (utan mössa så hamnade allt i ögonen, riktigt långt var håret innan idag).
Sen har jag bara försökt fixa iordning i vardagsrummet, så imorn kommer bilder på hur det ser ut just nu, sen får jag gå vidare och fortsätta med nästa rum.
Och när älsklingen kom hem så har vi bara kollat på en film med hans ena arbetkompis som samtidigt är våran granne.
Nu dags att sova för att orka upp imorn och är det fint väder så ska jag ta mig ut och fota lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0