Nästan

Idag var tanken att vi skulle iväg och städa ur gamla lägenheten så vi slipper tänka mer på det.
Vi åkte iväg och lånade en större bil för att få med de sista hem.
Jag trodde att förrådet var tömt på allt utom typ julgranarna och en gammal tjocktv som ska till tippen.
Men tydligen hade det lämnats massor där av någon anledning och bilen blev full nästan på en gång.
Sovrummet, vardagsrummet och toaletten är nästan helt färdigstädade nu, men det är endå en del kvar att göra.

Tanken var att vi skulle åkt iväg till Ikea med och köpt en bokhylla och jag hade tänkt köpa mig ett par nya byxor.
Men eftersom det inte gick in en grej till i bilen var det bara att åka hem igen istället.
Så shopping får bli någon annan dag tyvärr.
Hade verkligen behövt hämta mitt skrivbord och köpa en bokhylla så vi kan få iordning på dom sista lådorna.



Tråkigt väder är det med, regnar nästan lite smått =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0