Fototriss - Somrigt

Nu är det dags för tävling igen hos fototriss, med vinster från CoolStuff

Sommaren för mig börjar när KarnELEValen är. Det är en tradition i gymnasiet här där de olika klasserna gör olika ekipage med något tema de tycker passar in för senaste skolåret. Efter det är det massor av olika övriga tävlingar som dom är med i. 
När KarnELEValen är vet man att det snart är dags för sommarlov för dom som fortfarande går i skolan.

Här kommer några bilder från ett av bidragen







Ett av de teman som var i år var utseende fixering. Hur det står överallt om att banta snabbt och att äta olika efter olika dieter. 

Jag själv tror att man kan äta det man vill så länge det inte är i enorma mängder och att man rör på sig i alla fall lite varje dag. Jag tror inte att det är maten som blivit speciellt mycket onyttigare utan att vi har blivit mer stillasittande.

Fler bidrag hittar du HÄR

Kommentarer
Postat av: Jah Hollis

Jag blev lite undrande när jag såg den första bilden utan att först ha läst texten. :-)

Men sedan fattade jag och det var ju en originell och bra triss på temat.

2012-05-30 @ 10:59:51
URL: http://jahhollis.blogspot.com/
Postat av: ♥ Sojka ♥

Följas på bloglovin? :) Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig?

2012-05-30 @ 22:07:55
URL: http://www.sojkasframtid.se
Postat av: Julia Lemon

Tänkte tipsa lite här..



Just nu kan du beställa en design av mig och få den designad hur du vill, och även få en domän installerad!

Alltså dittbloggnamn.se (ist för .blogg.se)

Allt detta för bara 350 kr, helt otroligt, va?;)

Kontakta mig via en kommentar på bloggen alt. maila mig.

2012-05-31 @ 02:14:01
URL: http://julialemon.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0